MEDVOI365

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010
Text size
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Διατροφή

Η απώλεια βάρους έχει τους δικούς της κινδύνους

Η απώλεια βάρους έχει τους δικούς της κινδύνουςΟι περισσότεροι άνθρωποι, άνδρες και γυναίκες, προσπαθούν σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό να χάσουν βάρος, όμως μια νέα διεθνής επιστημονική έρευνα για πρώτη φορά επισημαίνει μια παραγνωρισμένη πιθανή παρενέργεια της μακρόχρονης απώλειας βάρους:
Περισσότερα...
 

Αύξηση βάρους κατά την εμμηνόπαυση

Αύξηση βάρους κατά την εμμηνόπαυση

Από τον Κλινικό Διαιτολόγο - Διατροφολόγο κ. Μίλεση Γεώργιο ( βλ. Πανόραμα Υγείας ):

Το τέλος της εμμήνου ρύσης συνιστά μια διαδικασί...

Περισσότερα...

ΕΦΕΤ - Ανάκληση τυριού mozzarella light στο οποίο ανιχνεύθηκε Salmonella

ΕΦΕΤ - Ανάκληση τυριού mozzarella light στο οποίο ανιχνεύθηκε SalmonellaΟ Ε.Φ.Ε.Τ., μέσω του Συστήματος Έγκαιρης Προειδοποίησης για τα Τρόφιμα και τις Ζωοτροφές, ενημερώθηκε για τη διακίνηση τυριού mozz...
Περισσότερα...

Η μέτρια κατανάλωση καφέ βελτιώνει την κατάσταση των αρτηριών στους υπερτασικούς

Η μέτρια κατανάλωση καφέ βελτιώνει την κατάσταση των αρτηριών στους υπερτασικούςΜια έρευνα καρδιολόγων της 1ης Καρδιολογικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών, η οποία πραγματοποιήθηκε στο ν...
Περισσότερα...

Τα φρούτα και τα λαχανικά μειώνουν τον κίνδυνο για καρκίνο στους πνεύμονες

Τα φρούτα και τα λαχανικά μειώνουν τον κίνδυνο για καρκίνο στους πνεύμονεςΗ κατανάλωση μιας μεγάλης ποικιλίας φρούτων και λαχανικών μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για την εμφάνιση ορισμένων μορφών καρκίνου...
Περισσότερα...

Διπλό «μπλόκο» στην εισαγωγή ακατάλληλων για κατανάλωση τροφίμων

Διπλό «μπλόκο» στην εισαγωγή ακατάλληλων για κατανάλωση τροφίμωνΑκόμη μια σημαντική, διπλή αυτή τη φορά, επιτυχία ενέγραψαν στο ενεργητικό τους οι ελεγκτές της Νομαρχίας Πειραιά που συνεχίζουν μ...
Περισσότερα...

Η μεσογειακή διατροφή «ασπίδα» στον καρκίνο του δέρματος

Η μεσογειακή διατροφή «ασπίδα» στον καρκίνο του δέρματοςΣτα συμπεράσματα έρευνας, σύμφωνα με την οποία η μεσογειακή διατροφή φαίνεται ότι συμβάλλει στον περιορισμό της εμφάνισης του καρκ...
Περισσότερα...
Περισσότερα Άρθρα...
Touristvoi365.gr - Οδηγός Τουρισμού

Πρόσφατη Αρθρογραφία Διατροφολόγων

read_more