Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας – Οδηγός SEO
Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας. Το SEO στη σελίδα έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Παλιότερα, η βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών αφορούσε το γέμισμα της σελίδας σας με λέξεις-κλειδιά. Αλλά αυτό δεν λειτουργεί πια. Αντίθετα, ο στόχος του on page SEO σήμερα είναι να δώσει στην Google ένα πλαίσιο σχετικά με το τι είναι η σελίδα σας. Ναι, εξακολουθείτε να θέλετε να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά στη σελίδα σας. Αλλά πρέπει επίσης να βοηθήσετε την Google να κατανοήσει το συνολικό θέμα των σελίδων σας. Δείτε πώς να το κάνετε. Το πρώτο σας βήμα είναι να συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί-στόχο σας σε μερικά σημαντικά σημεία στη σελίδα σας. Με αυτόν τον τρόπο η Google μπορεί να καταλάβει ότι η σελίδα σας αφορά τον συγκεκριμένο όρο. Συγκεκριμένα, θέλετε να προσθέσετε τη λέξη-κλειδί σας σε αυτές τις περιοχές της σελίδας σας.
Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων και κειμένων με σχέδιο
Στη συνέχεια, ήρθε η ώρα να δώσετε στην Google περισσότερο πλαίσιο σχετικά με τη σελίδα σας. Και ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό; Λέξεις-κλειδιά LSI. Οι λέξεις-κλειδιά LSI είναι λέξεις και φράσεις που σχετίζονται στενά με τη λέξη-κλειδί-στόχο σας. Με άλλα λόγια, είναι όροι που τείνουν να εμφανίζονται δίπλα στη λέξη-κλειδί σας στον ιστό.
Για παράδειγμα, εάν η λέξη-κλειδί-στόχος σας ήταν φρέσκος πρίγκιπας, οι λέξεις-κλειδιά LSI θα ήταν όροι σαν αυτόν. Και όταν η Google βλέπει αυτές τις λέξεις-κλειδιά LSI στη σελίδα σας, τους κάνει να λένε ότι είμαστε σίγουροι ότι αυτή η σελίδα αφορά πραγματικά αυτό το θέμα. Μπορείτε να βρείτε αυτές τις λέξεις-κλειδιά LSI πραγματοποιώντας αναζήτηση για τη λέξη-κλειδί σας και, στη συνέχεια, κύλιση στο κάτω μέρος των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Οι έντονες προτεινόμενες λέξεις-κλειδιά εδώ συνήθως κάνουν εξαιρετικές λέξεις-κλειδιά LSI.
Δημιουργία Backlinks
Στη συνέχεια, πασπαλίστε μερικές από αυτές τις λέξεις-κλειδιά LSI στη σελίδα σας και είστε έτοιμοι. Με αυτό, ας βουτήξουμε κατευθείαν στο βήμα νούμερο τέσσερα, βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας για τους χρήστες. Στην εποχή μας, η Google κατατάσσει τις σελίδες με βάση σχεδόν 100% το ποιος είχε τα περισσότερα backlinks. Ναι, τα backlinks εξακολουθούν να είναι σημαντικά.
Και θα σας δείξω ακριβώς πώς να δημιουργήσετε backlinks στο επόμενο βήμα. Αλλά για να κατατάξουμε σήμερα στο Google, τα backlinks δεν αρκούν. Το περιεχόμενό σας πρέπει επίσης να βελτιστοποιηθεί για τους χρήστες. Αυτό συμβαίνει επειδή η Google δίνει πολύ μεγάλη προσοχή στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Και αν παρατηρήσουν ότι οι άνθρωποι κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας και στη συνέχεια επιστρέφουν γρήγορα στο Google, θα σας υποβαθμίσουν. Αλλά αν βλέπουν χρήστες να κολλάνε στη σελίδα σας, αυτό είναι ένα σημάδι ότι δίνετε στους χρήστες του Google αυτό που θέλουν. Αυτό είναι φοβερό! Το Ιατρικό Μάρκετινγκ στην Ελλάδα ανεβαίνει καθημερινά. Όλο και περισσότεροι γιατροί μπαίνουν στο διαδίκτυο.
Και συνήθως θα έχετε μια ώθηση κατάταξης. Με αυτό, δείτε πώς ακριβώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για τους χρήστες, ώστε να παραμένουν στη σελίδα σας. Πρώτον, δομήστε το περιεχόμενό σας, ώστε οι χρήστες να αρχίσουν να λαμβάνουν χρήσιμες πληροφορίες το συντομότερο δυνατό. Με άλλα λόγια, δεν θέλετε να ξεκινήσετε την ανάρτησή σας με μια μακρά εξήγηση σχετικά με το γιατί το θέμα είναι σημαντικό, αυτό μόνο θα κάνει τους ανθρώπους να αναπηδήσουν. Αντίθετα, χρησιμοποιήστε μια σύντομη εισαγωγή και, στη συνέχεια, ανατρέξτε στα βήματα, τις συμβουλές, τις συνταγές, τα σχέδια προπόνησης ή οτιδήποτε άλλο θα καλύψετε στην ανάρτησή σας.
Για παράδειγμα, σε αυτήν την ανάρτηση από το ιστολόγιό μου, δεν μπαίνω σε μια μακρά ιστορία σχετικά με το γιατί το SEO είναι σημαντικό. Αντίθετα, έχω μια σύντομη εισαγωγή πέντε γραμμών, τότε είναι ώρα για την πρώτη στρατηγική. Στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι ο σχεδιασμός του περιεχομένου σας είναι στο σημείο. Μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι κρίνουν σε μεγάλο βαθμό τον ιστότοπό σας με βάση πρώτα το σχεδιασμό και μετά το περιεχόμενο.
Έτσι, εάν ο ιστότοπός σας μοιάζει με αυτό, μπορείτε να περιμένετε ένα πραγματικά υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης. Τώρα αυτό δεν σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας πρέπει να κερδίσει βραβεία σχεδιασμού. Ή να δείχνεις φανταχτερός. Στην πραγματικότητα, από την εμπειρία μου, ένα απλό σχέδιο τείνει να λειτουργεί καλύτερα. Για παράδειγμα, αν κοιτάξετε αυτήν την ανάρτηση, δεν υπάρχει τίποτα φανταχτερό σε αυτό. Αλλά έχει καθαρό σχεδιασμό που το καθιστά εύκολο στην ανάγνωση και την απομάκρυνση. Το οποίο μας οδηγεί στο τελευταίο μας βήμα, βήμα νούμερο πέμπτο, να δημιουργήσουμε backlinks.
Τα backlinks εξακολουθούν να είναι σημαντικά για το SEO;
Ναι. Στην πραγματικότητα, παρακολουθούμε τη σημασία των backlinks τα τελευταία τρία χρόνια. Και ανακαλύψαμε ότι οι σύνδεσμοι είναι βασικά εξίσου σημαντικοί σήμερα όπως ήταν από τότε που άρχισαν να τους παρακολουθούν. Και αν ακολουθήσετε τα μέχρι τώρα βήματα δημιουργώντας επικό περιεχόμενο, βελτιστοποιώντας το για τους χρήστες και προσθέτοντας άγκιστρα, έχετε ήδη μια ισχυρή βάση για τη δημιουργία backlinks. Είναι απλώς θέμα να βγάλετε το περιεχόμενό σας εκεί έξω για να δημιουργήσετε πραγματικά αυτούς τους συνδέσμους. Στη κατασκευή ιατρικών ιστοσελίδων θα μπορέσετε να σχεδιάσετε από την αρχή στρατηγική.
Και ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό;
Broken Link Building
Στην πραγματικότητα, χρησιμοποίησα το κτήριο σπασμένων συνδέσμων για να λάβω αυτόν τον σύνδεσμο από έναν εξαιρετικά έγκυρο ιστότοπο. Ετσι δουλευει. Αρχικά, βρείτε έναν κατεστραμμένο σύνδεσμο σε μια σελίδα από την οποία θέλετε να λάβετε έναν σύνδεσμο. Προσωπικά χρησιμοποιώ τη χρήσιμη επέκταση Check My Links για το Google Chrome, η οποία είναι δωρεάν. Ανιχνεύει αυτόματα όλους τους συνδέσμους σε μια σελίδα και αναγνωρίζει κατεστραμμένους συνδέσμους.
Στη συνέχεια, θέλετε να βρείτε μια ανάρτηση στον ιστότοπό σας που θα αντικαταστήσει καλά τον νεκρό σύνδεσμο. Για παράδειγμα, πρόσφατα βρήκα έναν κατεστραμμένο σύνδεσμο σε αυτήν τη σελίδα και αφού έψαξα τον ιστότοπό μου, βρήκα αυτήν την ανάρτηση που θα ήταν μια αρκετά καλή αντικατάσταση. Τώρα δεν ταιριάζει ένα προς ένα με αυτό με το οποίο συνδέθηκε το άτομο, αλλά είναι αρκετά κοντά. Τέλος, επικοινωνήστε με το άτομο που διευθύνει αυτόν τον ιστότοπο και ζητήστε του να ανταλλάξει τον νεκρό σύνδεσμο με έναν σύνδεσμο προς το περιεχόμενό σας.