Ποια είναι τα 2 Καλύτερα Social Media για Διαφήμιση;

διαφημιση στο internet

διαφημιση στο internet

Στην εποχή της ψηφιακής επανάστασης, η διαφήμιση στο internet αναδεικνύεται ως ένας από τους πιο ισχυρούς τρόπους προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Με τον κόσμο να συνδέεται ολοένα και περισσότερο μέσω διαδικτύου, η δυνατότητα να φτάσετε το κοινό σας με μηνύματα που το αφορούν είναι ανεπανάληπτη. Από τα social media μέχρι τις μηχανές αναζήτησης, η παρουσία σας στον κυβερνοχώρο καθορίζει την επιτυχία σας. Αυτό το άρθρο αναδεικνύει τη σημασία και την αξία της διαφήμισης στο Ίντερνετ, αναλύοντας τα βασικά social media στα οποία θα πρέπει να φτιάχνετε τις marketing καμπάνιες σας.

Πίνακας Περιεχομένου

1. Instagram

Μπορείτε να διαφημιστείτε στο Instagram μέσω του Facebook Ads Manager. Το Instagram έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες παγκοσμίως. Η πλειονότητα των χρηστών είναι μεταξύ 18 και 34 ετών.

Υπάρχουν τρεις τρόποι με τους οποίους μπορείτε να διαφημιστείτε στο Instagram:

Προωθήστε αναρτήσεις και ιστορίες απευθείας από τον επαγγελματικό σας λογαριασμό στο Instagram.
Δημιουργήστε διαφημίσεις από τη σελίδα σας στο Facebook και προωθήστε τις τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram.
Δημιουργήστε διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook Ads Manager για να αποκτήσετε πρόσβαση σε πλήρεις δυνατότητες στόχευσης.
Συνιστάται να επιλέξετε την τρίτη επιλογή και να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες καμπάνιες για το κοινό σας στο Instagram.

Το Instagram διαθέτει παρόμοιους τύπους διαφημίσεων με το Facebook, όπως:

Διαφημίσεις φωτογραφιών
Διαφημίσεις βίντεο
Διαφημίσεις ιστορίας
Διαφημίσεις carousel
Διαφημίσεις με reels
Μακράν, οι πιο ενδιαφέροντες τύποι διαφημίσεων αυτή τη στιγμή είναι οι in-feed και οι explore.

2. LinkedIn

Η πλατφόρμα LinkedIn έχει πάνω από 900 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες παγκοσμίως.

Οι χρήστες της πλατφόρμας είναι σε μεγάλο βαθμό επαγγελματίες που εργάζονται, γεγονός που καθιστά το LinkedIn ένα εξαιρετικό μέρος για τη διαφήμιση B2B (business-to-business).

Επιπλέον, το πλεονέκτημα της διαφήμισης στο LinkedIn είναι οι μοναδικές δυνατότητες στόχευσης. Στο LinkedIn, θα έχετε πρόσβαση σε μοναδικά κριτήρια στόχευσης που δεν είναι διαθέσιμα σε άλλες πλατφόρμες.

Μπορείτε να στοχεύσετε τους χρήστες στο LinkedIn με βάση μοναδικά δημογραφικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου του τίτλου εργασίας, της θέσης εργασίας και του κλάδου.

Ίσως να θέλετε να διαφημιστείτε μόνο σε δυνητικούς πελάτες σε επίπεδο διευθυντή που εργάζονται στην εξυπηρέτηση πελατών στον κλάδο των προσλήψεων. Οι δυνατότητες στόχευσης του LinkedIn το καθιστούν αυτό εφικτό.

Επιπλέον, με τη δυνατότητα να συμπεριλάβετε φόρμες lead gen στις διαφημίσεις σας στο LinkedIn, το LinkedIn μπορεί να γίνει μηχανή παραγωγής leads. Αυτό θα σας επιτρέψει να προσεγγίσετε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό και να προωθήσετε leads χωρίς να τους κατευθύνετε εκτός της πλατφόρμας LinkedIn.

Ο πιο ενδιαφέρων τύπος διαφήμισης του LinkedIn είναι οι διαφημίσεις μηνυμάτων. Οι διαφημίσεις μηνυμάτων σας επιτρέπουν να στέλνετε απευθείας μηνύματα στις προοπτικές σας για να προκαλέσετε άμεση δράση.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις μηνυμάτων LinkedIn:

Παραδώστε ένα στοχευμένο μήνυμα με ένα μόνο CTA.
Ενισχύστε τη δέσμευση και την ανταπόκριση σε σχέση με τα παραδοσιακά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Μετρήστε τον αντίκτυπο των μηνυμάτων σας.
Προσέξτε: Μην στέλνετε πολλές διαφημίσεις μηνυμάτων στα ίδια άτομα, αλλιώς θα φανεί σαν spam. Και βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματα φαίνονται αυθεντικά – αν γράφατε ένα μήνυμα LinkedIn σε έναν φίλο, τι θα γράφατε σε αυτό;

Αν οι διαφημίσεις μηνυμάτων σας είναι πολύ άκαμπτες, θα φανούν και αυτές ως spam. Να θυμάστε: Αυτό το κανάλι είναι μια συνομιλία ένας προς έναν.

Τα άμεσα μηνύματα είναι ιεροί χώροι – αν πρόκειται να διαφημιστείτε εκεί, πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και να αφιερώσετε χρόνο για να κάνετε τις Διαφημίσεις μηνυμάτων σας να φαίνονται προσωπικές και σχετικές με τους τελικούς χρήστες σας.

Βεβαιωθείτε ότι τους παρέχετε αξία με τρόπο που να φαίνεται αυθεντικός.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *